Wednesday, October 12, 2011

Confessions.

We're friends, right? 
So you'll still love me if you know the truth?
...

Last Sunday, the husband and I were searching for something to watch on TV. 
Really, what happened is I said that if there was one more minute of football on in our house, I would explode.  Details.

We watched The Green Hornet for about 10 minutes and decided we didn't like it.  So Mr. BUB started flipping through channels for something else.

Mr. BUB (joking): Ha, we could watch the Justin Beiber movie!
Me (serious): I actually heard that was pretty good...

Rolling his eyes, Mr. BUB selected Never Say Never.

And within 10 seconds, we were genuinely laughing at the movie.

After 10 minutes, Mr. BUB looks at me and says, "Are we really enjoying this?  We should definitely never speak of this moment.  We're taking it to our graves."

After 30 minutes, we'd agreed that The Beibs has more talent in his pinky than both of us combined.  Although, I think Mr. BUB would beat him in basketball.  Not a dance-off though.

After an hour, I looked at Mr. BUB and said "Is this what Beiber Fever feels like?"

And with about 10 minutes left in the movie, Mr. BUB says, "Forget it.  This kid is awesome.  I will not be shamed by this.  You can Tweet it."

But instead of tweeting it, I walked around the house singing "Baby, Baby, Baby Whoaaaaaa".

This is a true story. 
And you can't judge me.  Ludacris made an appearance in the movie.  So did Usher.  So it's legit.

29 comments:

Chelsea @ {twotwentyone} said...

Hah! Ludacris and Usher make everything legit. Unrelated to the Beibs: I was listening to the radio yesterday and they called the Eff, Marry, Kill game Eff, Marry, Shovel. Thought of your post!

Jennifer said...

I love this! haha nothing like the Biebs capturing even more hearts.

star said...

I love Justin Beiber! He is very talented! i love his music, and of course, I think he's a total cutie! I havent seen the movie yet, but Im gonna have to now!

Miss Chelsea said...

Hilarious

Nichole said...

Ha, I love it!! Hubs and I have not seen the movie--yet. But we *kinda* wanted to. I mean it is a documentary and hubs is a History major so that makes it okay....right?

Suze said...

Ha- that's too funny! No judgment! I've actually been curious about the Biebs myself.. maybe I'll check it out now :)

Ashleigh said...

I went and saw this with a friend at the theater. We told the ticket office it was for research... I love Justin Bieber and have Bieber fever! Lol he actually seems like a well rounded kid w a hood head on his shoulders! Bahahhahah "never say never!" bahahaahahah

Melissa said...

People always give me a hard time for watching that movie in the THEATER! However, I was truly impressed by that kid! He reminds me of Justin Timberlake! You don't want to love him, but you just can't help it!

KrzyKron said...

Love it! I highly doubt I would ever get husband to pick that movie. Although I will admit I do want to watch it!!!

tessica said...

My daughter loves the biebs, she made me watch the movie, and your right...tots legit

Emily said...

Haha I am cracking up this is great - i did hear it was pretty good though

Kasey said...

AHAHAHA! That is awesome.

Molly said...

I took Macie to see it in the theaters, with a few of my girlfriends in tow as well. We all CRIED, for real. Who does that? Then, I got my manly man husband to watch he, he LOVED it. HA! The Beibs has some serious talent, and an amazing story. No judgement here :)

Nikki said...

I have heard it's good and makes you a Belieber. I wish I could remember to add it to my Queue.

Jennifer B said...

Dude. Klout says I'm influential about the Biebs, but I would never watch her movie. LOL

Lindsey @ Running Down A Dream said...

McKayla wants to see this movie. After listening to his music with her, it opened my eyes to the kid's talent! And Usher? Definitely makes him the real deal!

tara said...

Eek. You totally have Bieber fever!

Natalie said...

Hahahaha!! This is awesome!! :) I love it!! :)

Denise said...

I took my daughter to see that at the movies, then I bought her the DVD and we watched UT again :) I ought it was great, and yes he is definitely talented.

Michelle said...

HAHA you guys are hilarious! Beiber fever!

Mrs EyeCanSee said...

Haha. This is all sorts of awesome. And something that would totally happen at our house!

Shelley said...

Ewww Bieber fever?! Ha! I've resisted it.

Megan said...

Hahahaha. That's hilarious!!! I haven't seen that movie.

yourmorninglory said...

haha awesome!! i have been secretly wanting to see it for awhile...i also heard it was quite good...:)

Kiley said...

I. love. this. so. much.

Katie said...

Oh no... You've been infected with Bieber Fever!! Hahahhaha

Jules said...

so you are saying there is something to the Biebe phenomenon?! hm... Yea i wouldn't admit to watching it still. Haha. and BEN too?! lol

Kristine said...

I heard that movie is pretty dang good, too. Granted, I haven’t seen it yet and I highly doubt I can talk my boy into watching it with me but I feel it’s a must-see. I’m jealous your hubs watched it with you… I’ll be alone watching it, cuddling my dog instead of my man. Really, who am I kidding? That’s pretty much how I watch most movies. Either way, I envy this situation. And I am not ashamed to say I love me some Beibs.

Wiz said...

Haha! So funny :) Love this post!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips