Thursday, September 15, 2011

Girl's Outing

Last Sunday, a few of the H-Town girls got together to celebrate Michelle's upcoming nuptials! 

We gathered at Flora Muse for a delicious breakfast.

I ate every bite.  #noshame

Savanah brought cupcakes.
Yep, ate one too.

Michelle and I have a super fun friendship.
Our significant others think we're "special".


At one point during the shower, Michelle got a mysterious liquid on her shoes.
Because Michelle and I like to play games all of the time, I'm going to start a game here.


I want y'all to guess what the liquid is.
The guess that makes me laugh the hardest may get a prize.

Michelle's poor Maddens

 The whole group!

Tara, me, Michelle, Meg, Savanah, Jenn
The girls in this picture can't ruin the fun!

22 comments:

Raquel said...

It's a coffee spill! haha :) Looks like you guys had a really fun time!

Life With Lauren said...

Looks like fun!

Meg O. said...

I'm not gonna guess because I know :)

Love ya, girl! I had a blast!

Miss Chelsea said...

I hope it's mimosa's on her Maddens! Anything else would just be disappointing

Ashleigh said...

yikes! OJ? Cappucino? Yuck! yall are all super cute!

Jennifer said...

I had such a great time meeting all of you!
Can't wait to hang out again during UT football season!

Michelle said...

I had so much fun!!!!!!!! Aside from that mysterious fluid dripping down my legs.....

Love you!

Jules said...

ooh yummy! now I'm hungry. Thanks. :)
sorry, not a comment to make you laugh, I would guess it's a cappacino that spilled, but given you group I'm probably way off.

[SMASH] said...

You ladies look like such a fun group!

Myra said...

I'm coming next time whether y'all like it or not!

tara said...

I cant believe you just outed her for peeing on herself!!!! :)

Michelle said...

Shouldn't I get the prize for pissin myself?!

:)

Brittany said...

yay how fun! Jenn is one of my AWESOME Austin blogger friends!!! What a small world :)

Ashley said...

aww time with girlfriends is the best!

Megan said...

Y'all are precious!! I'm going to have to plan to come one time. I'm only like 4 hours away!!

Shannon said...

those cupcakes look amazing!!!

Lil' Woman said...

What fun!!! : )

Crazy Shenanigans-JMO said...

It looks like you had fun even though the drink got spilled! Those cupcakes look good!

Amber said...

I wanna come have breakfast and cupcakes!!!

Meghan said...

Umm, dog urine???

I love that you gals got together! So cute!

Ashley said...

How fun! Y'all are so cute!

Michelle said...

LOVE all you girls! I hope to meet y'all some day! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips